Serwis

Realizacja usług serwisowych w siedzibie firmy

Posidamy doświadczenie w naprwie komputerów, notebooków oraz urządzeń drukujących

Zapraszamy do naszego serwisu gdzie naprawiamy m.in.:

komputery PC;
notebooki;
drukarki;

Staramy się by czas naprawy był jak najkrótszy a usługa wykonana rzetelnie i z zachowaniem odpowiednich standardów.

U nas Klient decyduje o naprawie na podstawie przedstawinej diagnozy uszkodzenia i wyceny potencjalnej naprawy. Nie naprawiamy "na siłę" - zawsze służymy radą przy poważniejszych naprawach w celu analizy ich opłacalności.
Realizacja usług serwisowych na podstawie stałych umów outsorcingowych.
W przypadku awarii oprogramowania na serwerze lub stacji roboczej zobowiązujemy się do dokonania naprawy z czasem reakcji do 4 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia niesprawności systemu przez klienta.


 
                                            Zgłoszenia awarii przyjmowane są w dni robocze w godzinach
                                                             10:00-18:00 pod nr tel.+48 22 755 45 56

W innych godzinach pod specjalnie wyznaczonym do tego numerem telefonu.

Dla umożliwienia realizacji jego zobowiązań, klient powinien:

zapewnić dostęp do wszystkich urządzeń systemu,
wyznaczyć osobę, która będzie upoważniona do zgłaszania usterek telefonicznie potwierdzając je faxem lub emailem, oraz potwierdzania na piśmie przeprowadzonych przeglądów.

Wynagrodzenie

Stawki godzinowe:

Serwis podstawowy 1 roboczogodzina w godzinach 8:00-18:00 - 120zł netto;
Serwis oprogramowania finansowo-księgowego 1 roboczogodzina w godzinach 8:00-18:00 - 150zł netto;
1 roboczogodzina w godzinach 18:00-21:00 - 150% stawki podstawowej
1 roboczogodzina w godzinach 21:00- 8:00 - 200% stawki podstawowej
1 roboczogodzina w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne – 200% stawki podstawowej
Minimalna jednostka czasu rozliczanej usługi to 1 godzina.

Nasza firma proponuje pakiety serwisowe w skład których do dyspozycji będą wszyscy pracownicy firmy z zakresu każdej ze specjalności z czasem reakcji przystąpienia do usunięcia awarii 4h lub innym w korzystnych cenach.

W ramach wykupionego pakietu serwisowego (podpisanej umowy serwisowej) sieć klienta jest monitorowana i zarządzana zdalnie co usprawnia pracę i reakcję na zapotrzebowanie klienta.

Zaufali nam